четвер, 8 вересня 2011 р.

Рекламні трюки і діти


Останнім часом нас переслідує наступна ситуація: Є на нашому телебаченні така реклама шоколадки «Пікнік», де молодий чоловік в метро виконує різні трюки. Один з них, це коли він стає наголову і крутиться. Моя донька, побачивши цю рекламу, починає і собі повторювати побачене. Вона стає головою до низу на витягнутих рука і намагається стати на голову так як це показано в рекламі. В неї виходить ніби вона кувиркається, але на самому важливому моменті, вона з легкістю відпускає руки. І виходить що просто падає на спину. Всі намагання пояснити, що це небезпечно її тільки смішать і вона починає знову.

Про те що реклама погано впливає на психіку дітей написано чимало. І кожна свідома людина намагається не сприймати буквально все, про що говорять у рекламі. Проте, діти не здатні ще так вправно фільтрувати всю інформацію, яка потрапила в їхній мозок, так як дорослі. Та й серед дорослих часто знаходяться люди, які схильні вірити першому ліпшому слову почутому з телевізора. А дітки, ті взагалі вбирають в себе все почуте і побачене як губка.
Крім того сучасні професіонали в сфері реклами знають чимало прийомів, які здатні змусити звернути увагу навіть критично налаштованого глядача.
Які ж виходи з даної ситуації?
Хтось порадить викинути телевізор, прихильників такого способу зараз чимало. Про те я не підтримую таку ідею і вважаю безглуздою. Звичайно ж якщо його постійно дивитися, то можна нашкодити і собі і дітям. Але коли все в міру і перегляд встановлюється лише у визначений час, то деякі передачі можуть бути навіть корисними.
Хтось запропонує вимикати звук, при показі рекламних роликів. Але наша ситуація повториться і без звуку, бо тут більшу роль зіграє сама картинка.
Обмежити взагалі перегляд реклами теж не завжди вдасться. Навіть найідеальніші батьки не завжди встигнуть проконтролювати що почалась реклама. Тай у такому віці моя донька, взагалі  не  дивиться телевізор. Вона може гратись в іншій кімнаті, проте як тільки починається реклама, кидає все і біжить до телевізора.  Чи, просто  реагує лише на окремі фрази та звуки.
Від реклами ми вже не позбавимось, адже кожен прекрасно розуміє, що для просування своїх послуг, продукції реклама відіграє важливу роль. І, чесно кажучи, я сама намагаюся сприймати рекламу критично. Але теж маю улюблені ролики. І якщо зі старшими дітками, можна поговорити і все детально розтлумачити. То, як пояснити дворічній  дитині, що повторювати все що вона бачить не можна?
 __________
Хочеш створити свій сайт і не знаєш як? В школі СтартАП тебе навчать цьому безкоштовно.

0 коммент.:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...